May 26, 2010

Kami Benci Orang Type Macam Rempit

Pernah tengok PAGE ni?






Bila tengok balik, betul ke? Rempit ke? Lew, Kew, Jew, Niew, Kowunk, AQ?  Alamak!!  I Dont like this lahhhh!  Auuuuwwww! ( sambil buat Muka cam baru lepas makan jeruk masam  ye)

PAGE ni pun best jugak.  Sebab diorang memang berhabisan mengeluarkan isi hati mereka yang tersirat.  Dup dap dup dap Argh aku tak puas hati.  Gitu ye.  Dan mereka menujukan ayat seperti ini Rempiweeeett yang buat.  Yeke?  Allah selamatkan kamuuuuuuwww ♬♪♩♬♪♩


Salah satu PAGE lawak di Malaysia ekekkekekekkekeke.  :) ehh2 senyum pulak saya.  Ohh lemak perut saya sudah berkurangan.

Apa yang menarik nya di dalam PAGE ini?  



Memerli segala [ walaupun tengah mengantuk ]zzz






Dan kepada yang terasa [ akan diberikan nama ] Ehem, ni abang admin ke? Handsomenya Ceehee.






Selepas itu,  Adoy bang, Relax2!








Disebabkan STATEMENT yang berfakta kahkahkah saya beri abang 3 STAR!





Dan ini sebagai contoh saya bagi nama "Penilaian Menengah Rempit [PMR]" boleh ka?








Dan Fan yang bersemangat dan HAPPY GO LUCKY



 


Tengok lah muka abang atas ni hehe , saya dapat merasakan keseronokan abang ni ekekkekekeke

Sebenarnya PAGE ni untuk FUN je.  Bukan lebih dari itu.  Kalau ambik serius memang akan terasa.  Bak kata abang admin LANGAU, Jaga2 ya.  Dan Orang yang Join PAGE ni adalah orang yang  tak suka dengan tulisan dan perkataan macam tu.  Macam orang putih cakap "Annoying"


Dan ada juga orang yang join PAGE ini untuk membangkang!  Its UP TO YOU. :)


 Dan sebenarnya bukan je Rempit yang taip macam ni,  Mungkin 70% adalah rempit dan selebihnya  budak U dan Kolej Seperti saya, Errr tapi saya tidak seperti itu ceehee.

Dan yang membuatkan PAGE ni best sebab ada yang membangkanglah.  Seperti Kelab debat di Facebook!  Ada membangkang dan ada yang bersetuju. Bila ada communication di situ membuatkan PAGE ini tampak menarik! Kelakar kelakar.

Apa-apa pun tahniah kepada The creator sebab buat PAGE ni kerana mempertahankan martabat bahasa bangsa,  10K will going to 20K dan tidak lupa kepada pembangkang, anda sangat berani untuk mempertahankan gaya bahasa anda.  

Saya tidak berpihak oleh mana-mana pun, cuma saya tidak suka kan ayat itu.  Dan itu hak saya untuk menyatakan kenyataan tersebut.  [sambil mengajar anak kucing ABC] pandai........

Siapa yang berminat nak join 
click sini

OhHaha Sebenarnya ada sorang budak yang bertulisan seperti ini pernah memfitnah saya , memang beliau bajet comel dan merupakan Min!Rem!

6 komens:

ak1uNo said...

alow..blew komen takw..hahaha ntah pape tah org nk tulis camni..cam gedik yg terlampau..geli pn ada jgk..kan?eEEeyaakek...heheh..

Ain Zulaikha said...

awak tak reti cakap jangan cakap ^.^

ak1uNo said...

heheh..tp sy mau blaja..nt boleh merempit...brOoommm2...=p

Anonymous said...

terbaik page ni! hahah

Ain Zulaikha said...

walaweh. hehehhehe..

4umyfans said...

sangat kelakor dengan bahasa mereka.