Aug 29, 2010

Pembukaan Cerpen

Hai, Assalamualaikum.  saya nak buat cerita pendek lebih di kenali sebagai CERPEN.  Dan semua cerita yang saya buat ni tak de kena mengena dengan orang lain.  Kalau ada mintak maaf lah ya. 



Oh lupa mau kasi tau.  Saya tak boleh nak teruskan cerita Sempurna.  Ingat tak yang saya kata nak submit dekat dotdotdot tu?  Alhamdulillah lulus.  Saya dah buat cerita tu penuh, cerita tu sudah jadi hak milik dotdotdot [ mahu kasi tahu juga ke? ] tapi atas nama saya juga.  Tapi lulus tak bermakna akan dipublish terus, ada presentation nanti.  Doakan saya supaya  lulus presentation nanti.  Doa kan tau. huu, saya takut presentation. T___T



Tujuan saya buat CERPEN ni untuk share benda yang ada dalam otak saya ni.  So saya harap semua yang baca sila menghormati hasil pecah otak saya ni.  ^.^  dan untuk melepaskan gian yang dah lama tidak mengarang cerita di blog, okey?  I LOP BOOL.. 


Jangan risau, CERPEN ni tak membosankan.  Sebab saya tak kan guna ayat sekema.  Bahasa pula tidak setaraf dengan Bahasa Melayu Penilaian Menengah Rendah.  Melainkan kalau awak yang nak bosankan diri sendiri, baca berkerut dahi macam tak paham pape.  Padahal BM dapat A++.  Saya guna ayat santai.  

Cerita ni, seram ke, cinta ke, kelakar ke, apa ke, semua bergantung pada mood.  


AMARAN!
Sakit jantung, senggugut, penakut serta pengecut tidak di benarkan sama sekali membaca CERPEN ni takut-takut nanti tetiba shock nanti.   Ada jugakkkk.


So macam mana kalau kita nak ingat orang yang tersayang?  Tunggang lah dengan cermat. 

Salam ramadhan.

7 komens:

Unknown said...

cerita hantu ke yang bakal dibuat ni?

Ain Zulaikha said...

@nabilah abd rahman

heee... cerita bergantung pada mood..

-telOrDibAsuh- said...

haha..wa dak approve yerk..!!!
kene wat kenduri doa slamat ni hehe

Ain Zulaikha said...

mcm tak ckp budget je nak kenduri ni.. hee

aidalicious said...

wah comelnya header!fist time dtg.huuhu.jalan2~

Amir Izzat said...

wah! mesti citer best nie..insyaAllah..kalau sempat amir akan baca..hehehe..

gud luck!

Haw said...

awak ni penulis cerpen rupa-rupanya ya!.. sy bangga dgn awak.