May 25, 2010

Shahir AF8 pengsan.

Trafik masuk trafik masuuuuk traffffffffiiikkkkk masuk haahaa cerita nak letop.  heehee.  Memang nak cakap pasal Shahir pun ni.

Bila mak bercakap pasal Shahir AF8.  Betul baru je tadi lepas mandi mak cakap pasal Shahir.  T_T  Mak oo mak.  Dia memang nampak sempurna.  



Pandai mengaji, suara sedap, muka handsome, sopan santun, budak berpelajaran ( sambil buat gaya macam hadziq dalam cerita syurgacinta







FUh.. Memang best mak,  memang susah nak dapat orang macam tu.  So tak heran lah kalau yang kat luar tu tergila2kan si Shahir tu.  Bukan mak sorang je yang minat Shahir, mak orang serta nenek2 orang pun minat jugak. T_T.  Dan orang macam saya mustahil ( menangis ) untuk mendapatkan jejaka serta jejaki lelaki seperti dia.

Ohh,  sekarang baru nak frust pasal dapat tahu Aaron Aziz dah kahwin.  Tak nak dah minat orang gila2 nanti JELESSSSSSSSSSSSS je kerja saya dari pagi sampai malam ( sambil main cakar2 dengan kucing ).  

Memang saya dah agak dari dulu lagi, saya tahu bukan saya sorang je.  Semua orang pun mesti cakap Shahir yang akan jadi juara.  Bukan semua oranglah, tapi mak saya yang cakap.  Mak saya cerita suara siapa pulak yang sedap tu dan mak berlari2 anak ke TV dan tengok lahhhhhh SHAHIR rupanya.  Wah mak saya dah boleh jadi penilik suara dah T_T anaknya punya suara tak pernah mak nak tilik.  Hahaha.

Siapa2 yang minat Shahir AF8, dan siapa yang tak kenal.  Mak saya memang minat dia T_T, terpaksa undur diri dari bergaduh dengan mak oleh kerana pujian yang lebih tinggi dari anaknya T_T.  Saya sedih ni faham tak??  Faham??



Tapi memang tak dinafikan jugaklah suara dia memang HAMPERGGGGGGGHHHHHHHHHHH sedap gila siot.  Hee.  Gaya dah macam Jamal Abdillah.  Tapi Shahir lagi power suara dia kot.  Walaupun dia kelihatan malu2 kucing, aaccehhh terpegun saya melihat beliau.  Apa yang suka dekat dia adalah mata , eheeemmmm. 


Thinking!: Shahir tu dah berpunya ke belum eh?  Bukan nak tackle tapi saje tanya mana tahu boleh nyanyikan untuk saya malam2 sebelum tidur. ceehee.


Ohh Shahir mulai sedar kembali.



6 komens:

Ainina said...

ahah. ramai gileee minat shahir. tp kite x tgk af so x tau nak minat sape. ngeh3.
*pengakuan ikhlas dan jujur dari hati yang nurani* tetttttttttttttttttt! hahahah

ஐ Nurul-chan ஐ said...

hahha,OMG. shahir,shahir! <3
i loike shahir. minat sgt ngn dia,xspecially ngn suara die. hehe :p
shahir da de gf? ntahla,tataw plak. tp majoriti dak2 finalis af sumernya da de gf ohh. arap2 shahir single ag. wakakka XD *cehh,macam la leh dapat. berangan je laaaa -.-'

ak1uNo said...

shahir tu kwn abg je..nak kenal x?heheh...xtipu pnye..

AiN Z said...

Ainina : anda patut meminatinya, kak ain pon tak tgk jgk oke. hahaha. time final je terpegun sebentar di kaca TV dgn mulut ternganga mcm baru firstime tgk org. kahkahkah

NurulChan: T_T kalo ade gf memang melepaskan kita. heehee

Ak1uno: are u serious?

ak1uNo said...

betul...xkan xtau?kan awk da lebih 6thun knal sy..shahir kwn sy tu..heheh...

AiN Z said...

mmg tak tahu.