Jun 17, 2010

Award 02



Ohh, sambil melambai tangan, saya dapat award.  Teruja seperti kera dapat bunga.  Hehe.  
  

Thanks the person who gave you the award and link the person

Cik Mary   Terima Kasih sebab kasi award ini.  Ohh saya nak pengsan!  Air Air Air. 



 Spread the words to 15 blogggers who you like and you think their blogs are awesome!
( huhu , nilah paling lemah nak buat ) 

dan bloggers yang terpilih adalah


 Ajid 
 

 Tell 7 things about yourself

Pendiam [ kalau dah kenal tak lah ]
Pemalu [ ehem ehem ] 
Muka macam nak minta pelempang [ haha ]
Ondeway nak jadi ____
 Suka no 4 dan 8 sebab tarikh lahir 4hb 8 dan anak ke 4 dari 8 orang adikberadik [ paham x? ]
Pandai mengomplen[ betul tak tipu! ]
Pantang tengok ayam [ mangsa ku ] wahahaha err yang dah masa je


Ni baru sikit, nak listkan  100KM lagi


Sekian, wabillahitaufik walhidayah wassalamualaikum w.b.t 

2 komens:

[CiK cAmEn] said...

terima kasih cik Ain...=)

sya hassan said...

tentiuuuu cik ain tayam koz sudi bagi award kat soyah.. =))