Jun 20, 2010

TAG 02 dari Zey

Wahh, saya di tag.  Dari Zey.

Kalau macam ni, memang semua orang akan tahu lah pasal saya haha.


Siapakah diri anda di rumah?

Paling tak kacau hidup orang.  Sebab asyik berdepan dengan lappy je.  Saya paling kuat merajuk.  ceeceecee.  Masa bosan suka borak dengan mak.   Saya malas buat tu ni buat tu ni.  Betul.  hehehe.  Suka berangan bila tak tahu nak buat apa.  Saya paling tidak garang.  Apa? nak singgit? ambikkkk...  hehe

Siapakah diri anda di samping rakan?

Saya digelarkan sebagai Kak Ain, sebab saya tua setahun dari diorang.  Jujur gila cakap, saya rindukan diorang, nanti kitorang dah tak leh duduk rumah sama.  T_T   Saya bersedia mendengar segala masalah diorang.  Saya akan menjadi sangat baik dengan orang yang baik dengan saya.  Tapi saya akan menjadi orang yang sangat menDOAkan kepada orang yang jahat dengan saya.  Doa orang teraniaya.  hehe.

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?

1)  Nak belikan mak mesin jahit baru.  Harga dalam RM3000 kot.  Sebab pelbagai guna, boleh jahit biasa dan buat sulam.  Ada brand dia tapi tak ingat brand apa mak cakap.  Shhh.... jangan bagi tahu mak tau.

2) Ermm..  Sekarang saya on the way nak cuba nasib dengan cerita saya ni.  Harap-harap , insyaAllah menjadi.  Tolong doakan saya.

3) Saya nak ambil lesen kereta dan beli sebiji kereta, sebab saya tak nak orang lain fikir dia sorang je pandai bawak kereta dan berkuasa dengan kereta tu.  So kalau tak de dia memang kitorang tak leh berjalan lah.  Blueekkk...  Saya pandai tolak kereta tau.  Hahahah.

4) Sebelum cuti semester 2 ni, saya cadang nak buat skirt sendiri.  Tapi cuti semester ni tak buat kerja sambilan pulak, so tak de modal.  Jadi kita tunggu di lain hari.  ^.6

5) Saya idamkan laptop Hp Pavilion Tx2 saya di pulangkan balik oleh si pencuri.  Dahlah curi time final exam.  Huhuhu.  Tolonglah pulangkan balik.  Saya sayang gila dengan laptop tu.  Dalam tu ada diary dan gambar-gambar lama.  Firstime laptop. Emm. Please.


Siapakah nama pasangan anda?

Prince Charming

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

1) Bertanggungjawab
2) Berani
3) Solat tak tinggal
4) Menjaga keperibadian saya
5) Senyuman yang menawan

Bilakah tarikh anda couple?

32hb 13 2015

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Kitorang kena kurung dalam jail sebab ayahanda nampak kitorang naik kuda sama-sama.  ceeceecee

Lagu tema cinta anda?

CAK!! ..  hehehe

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

Tolong jangan pakai perisai lagi, jangan pakai baju berat, jangan main dengan pedang, 
Jangan curang dengan saya okey ^.^

Sekian...
Nak tag orang, tapi tak tahu nak tag sapa.  Kalau nak tag ni ambil lah ... its okey :)

7 komens:

MR. Luppy said...

haah..nt org yg xknal pn tau smua psal u..huhuh..

suFiah Y said...

hahah 2015 eh..bgus2..=P

AiN Z said...

hehehe.. tahun 2015 lah best kan.. umo 25, kenal trus kawin je lah

mr luppy : hehehe

anazeyy said...

la.... cmne la laptop leh kene curi...

Azam said...

nice ;-)

AiN Z said...

anazeyy: tulah .. huhu.. sabar je lah.. hilang masa final exam..

AiN Z said...

thanks azam :)