Jun 9, 2010

WoW! Firstime Award!

Firstime dapat award tu yang batak sikit ni.  Kesian tak?  Hehehe.  Thanks kepada Adik Aien Ouhh, memang sama nama dan bukan kembar 2. Hehe..



Tadaaaa my award! dengan penuh bangga dan bongkaknya saya menerima ini.



Siapakah yang akan saya tag?  Aduhai, susah ni, sebab saya tak de geng rapat kat BLOG ni aduhhhhhhh
Ermmm okey2, buat jugak. Berdasarkan blog yang saya rasa lagi hebat dari saya.


dan.. dan... dan.... 

Okey GIVE UP!

Kepada yang tak di tag, jangan kecik hati sebab saya memang tak reti bab2 ni. Jujur ni.



Kepada yang saya tag, thanks sebab selalu datang rumah saya.  Sorry kopi2 tak de.


Saya belum cukup happy lagi tapi syukur saje lah OuChhh... esok result UiTM keluar lah harap2 esok pun saya happy jugak

Selamat Malam.....

OhHaha : Agak2 kalau diorang ni Prince Charming saya macam mana eh? hahhaa.. gurau lah.... bye.

1 komens:

Jojoe said...

yang mana satu agak nye kan?
hehehheh