Dec 7, 2010

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum.  Salam menyambut tahun baru kepada semua umat Islam di dunia.  Salam Maal Hijrah 1432H.  Rasanya tak terlambat lagi kan?

So mari kita mulakan dan tanamkan azam baru.  Okey-okey, azam saya pada tahun baru adalah saya nak jadi budak baik.  Selama ni saya suka sangat buli orang.  Bila saya buli orang, orang buli saya balik.  So orang yang buli saya balik tu jangan lupa jadi baik macam saya tau! Ada banyak lagi azam saya.  Cuma tunggu pengakhiran tahun ini. 

Siapa yang tengah cuti kerja , untung laaa dapat cuti.  Dapat berehat-rehat menternak lemak.  Hehehe gurau-gurau.

Bukan tu saja, saya pun nak minta maaf dekat semmmmuuuuuuaaaaaa orang kalau saya ada buat salah silap.  Ampunnnn saya tak tahu kalau saya ada buat salah.  hihihi.  

Ummm, itu saja.  Salam Maal Hijrah.  Assalamualaikum.

33 komens:

Shaofie said...

jemput singgah di blog yea. minta pendapat dan komen. hehehe.

http://shaofie.blogspot.com/2010/12/lelaki-pakai-jam-tangan-seksi-betul-ke.html

asmaroro said...

salam maal hijrah to you too :)

Kamil ace[tm] said...

nak buli jgk lps ni..hahhaa

ciknabil-a said...

salam maal hijrah akk.. :)

akk student om ea? hehe baru tahu. ;)

ciknabil-a said...

salam maal hijrah akk.. :)

akk student om ea? hehe baru tahu. ;)

ejulz said...

salam maal hijrah.. :)

-telordibasuh- said...

slamat tahun baru kak.ain hehehe
bile nak blnje mcd?

Fxysche Nas said...

Salam Ma'al Hijrah ain ! jom bina beribu riban azam baru!
hehe

Fxysche Nas said...

Salam Ma'al Hijrah ain ! jom bina beribu riban azam baru!
hehe

Ain Zulaikha said...

shao : okey2.. nanti lah kita datang eh, kita nak makan jap.. tunggu tauuuuu..

asma : :) semoga sihat selalu to u ..

kamil ace : hohohohohoh jangan la, krismas nak dekat ni, kang dapat hadiah buli balik nanti..

nabil-a : iya nabil-a, kita same2 om ke?

ejulz : salam maal hijrah

telor : telorrrrr janji tetap janjii, perlu dikota kan.. hehe

fxysche : waduhhh nama begitu unik sekali.. hehehe jom!

areteacar said...

salam maal hijrah :)

selamanyer said...

assalammualaikum.....
salam maal hijrah jugak.....(*_*)v

ciknabil-a said...

eyh xda la. nabila banking student. hehe..

-telordibasuh- said...

haha kibod xhancur laaaaa hahhaa

The Nurul said...

azam baru : nak menikah. sekian.

Solihin Zubir said...

salam maal hijrah ain! :D

HZQH said...

ye saya maafkan.ehehe bajet dah lama kenal je :P

Muhammad Farid said...

Salam Maal Hijrah buatmu Ain Zulaikha yg comel, nakal dan gila2...hehe :-).

Semoga tahun baru Hijrah ni membawa 1001 erti dan kegembiraan buatmu. Semoga Allah melindungimu...

Jgn buli2 org dah... hehe

kay yea said...

slm maal hijrah..semoge taon neh lagi baek~~

Fariq said...

salam maal hijrah juga,,

Facebook n Twitter Chrome Extensions

Jejaka Terhangat said...

Salam Maal Hijrah juga cik Ain Zulaikha..=)

Jejaka Terhangat: Review Paling Kreatif AzzaFirza

haha hahah said...

azam baru xmo minum air gas?huhu ingt tu..

Ain Zulaikha said...

terima kasih daun keladi semua... eh, kalau cakap terima kasih , kena bagi daun keladi ke?

azana said...

salam maal hijrah...:)

sekuk tawa said...

muahah menternak lemak..aku rase cam aku da berjaye mntrnak lemak2 dengan jayenye..

She's retarded said...

selamat maal hijrah, tuah blog!

MFS said...

salam maal hijrah dari kami di bumi anbia' =))

*saje je nak letak lebihan ayat kat belakang tuh..kasi gempak sikit..meletop-letop gitu..haha

hamzah ian said...

selamat tahun baru..

AiMaN said...

selepas cara periksa "dara"..skrg petua periksa "teruna"...jom la tengok..cucu lelaki jgn marah ye..

http://petuakitasemua.blogspot.com/2010/12/petua-mengenali-teruna-part-1.html

Un Phat Lee said...

gua dah gemuk.yea

suka_haha said...

apa azam baru? hehe

jemput ke sini ye

lolitasinta said...

salam maal hijrahh too !
hee ;DD
komen saye juge .
huhu .
tqtqqtq

Ain Zulaikha said...

semua orang yang komen : thanks semua :) semoga hari esok adalah hari paling baik korang semua ok..