May 12, 2011

Haaa siapa suruh nak ada pakwe? HAHAHA!





























































Boleh jadi bunuh diri ada pakwe macam ni huhu.

97 komens:

.:.farayhasukri.:. said...

hahaha,,,comel gilee...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

cutenye...heheheh... :)

Cik Tqah said...

hehe.. comelll

Abang Stalker said...

hahahahaha..cm kes abg je ni.Apa pun x bole.tp mst brsebab ktorg sbg pkwe bg alasan cmtu.bkn kongkong k,cuma bg pndpt yg baik. :P

Hamizah said...

drp bunuh diri baik bunuh pak we..
br adil,dua2 mati..hehe

FH said...

dah semua tak boleh.. ape yang bole kan?

Fika Rozaidi said...

haha payah apa pun tak boleh. buat sakit hati je ;)

JIJI YU said...

aku ok je...

... said...

as salam..
huhu..mengOngkong tu.
tada give and take.

hehe..lama dah tak tengok katun2 ain. kiut je

XD

milimilo said...

sume bende pn takleh.wakaka.boleh stress cemni.heee :D

Aimi dan Pakcik Hashim said...

tumbuk ja pakwe tu

kalau aku jd bos aku nak setiausaha lawa... tp pakwe2 tak bg... siapa nak jd setiausaha aku???

nama.aku.lynn said...

haha..semua pon takleh buat,semua pon takleh buat..bolehhh gilaaaa..;)

Elie Lily said...

Hahahha!
ni memang control abis ni!
haaha

misz molecule said...

hahahah.santai je ain!



suke!

CutieIntan said...

hahahahaha...ain..kalau dapat pakwe macam ni baru leh nyanyi...dapat makwe comey sembunyi bawah dapur...tapi tak padat bayangkan kalau ada pakwe cam gini...leh mati sembelit

joegrimjow said...

bagi duit kat abang
mesti boleh

Ainul Hayat said...

HAHAHA......

Adeela Oh Lala said...

so sweet honey ! nak copy bole?

Adeela Oh Lala said...

waaa~ nak follow.. why tak bole ? -,-

Ain Zulaikha said...

adeela : boleh silakan :)

Uchi kay-f @hmad said...

miahahaha...JAMBU!!!

apepun tak boleh <----ajuk ayt jambu
luculah ain ni ;)

*senyum ceria dipagi yg ujan ini*



p/s:-mmg sllu diselubungi mslh pun

CIK FERRA AWW said...

KIUUUT NYE. TAPI LEH TAK FONT TU KASI TUKAR SKIT. SUSAH SKIT MAHU BACA. JUST GIVE MY OWN OPINION LAH

waRDah a.k.a QiQi said...

keh3x... apeeeeeeee pon x bley!!

:))

kalo da kawen, cmne plak eh?? huhuhuhu

Cik Cammy Lia said...

hahaha..comelnye lukisan ain..cmne buat tu?? xyah tulis entry just wt dialog..best jugak :-)

Izad said...

hehe...tak semua cm2 ler...

d_LA said...

pengaruh jambu ni..hehe..
apapun x boleh..apapun x boleh..

Anati Soki said...

konklusinya.. jgn jadi pakturut sgt bila dah kapel.. nnti mkn diri oo

Pijahh' de-Arr said...

tak bunuh pakwe tu baru best..heheee

-telordibasuh- said...

haha ain peminat setia JAMBU hahaaa

Cik Yana said...

Hahaha~ kesiannya dia. Takpe la tu, kalau semua tak boleh, maknanya kalau kawen nanti duk umah goyang kaki je la :P

Lots of Love,
Cik Yana

emieysandra said...

sgt tak suke kne kongkong cmtu~

Abang Stalker said...

pak mertua kim slm blk.dia kata jambu naa..bakai menantu pa.haha :D

ain,ni ada lg 1 cara.Clash je..1 prg,10 dtg.lalalallaa~

Ain Zulaikha said...

ferra : thanks ya insyaAllah akan diperbaiki :)

cammy : hahah buat guna pen tablet je

b a m b a m ' s said...

comel giler kartun diaaaa!!!

ehh..tak boleh dia tuh bersebab..xper..leh terima lagik tuh..lek ar ain!hehehe

Shamsuddin Amin said...

ala... sweet ape...
dia care n syg kamoo la tu...

dia x nak kmoo pakai ketat2
n make up tebal2...
takot ade mamat jahat kacau la tu...^^

hafiz hafizol said...

hahaha...

efa said...

comeynya kartun tu hehe adess semuanya tak boleh haha boleh jd stress la cmtu haha

Cik Nursya said...

amboiiiain.. cam ade pngalaman jer nih.. hehe..

Azmira Yusoff said...

GRRRR . DUSH DUSH SEPAK KAKI PAKWE. hahahha

MFS's85 said...

erk...ksian hehe =]

liya alia said...

hahaha.. cumil gilaa.. encik boypren xbagi sebb dia syg kot.. hehe :)

Miss Shikio said...

mapus gak ada boypren mcm tu hahahah~

comey lah cerita ni.. weee~

[sutera kasih] said...

eeeeeee apa pun tak boleh, bengang dapat pakwe camtu haha

btw, kartun tu comel!!! :P

mardhia yusof said...

comelnye..
ain buat sndiri ke kartun neh?
pandainyee..;)

aza said...

hahahak..comel sgt..
apa pon xboleh..apa pon xbleh...hah

HZQH said...

hahahahaha single sudahh ;D

Puteri Iqa Izyan said...

apeee pon tak bolehhh..

so, single la sonang ^_^

Wanie said...

hahaha..bhya dpt pakwe cmni..sume pn xleh..

*comel kartun ain^_^

nitestalker said...

alahai...kalau la gf/hubby camni, mau jadi headline... seorang lelaki jadi mangsa pembunuhan seorang wanita...isk isk isk... aku yg laki ni pun sekarang flexi, takut nyawa "pendek" kekekeke

nazirulhazwan~ said...

fuh, terbaik la ain:D bile nak buatkan katun utk blog den plak?:P

y-A-n-A said...

hahaha. jgn la dgr sgt ckp pakwe. lain la kalau dh kahwin.. >.<

Sufy said...

haaahahaaa, sndri maw ingat kalo ada pakwe atau suami sbb tu tanggungjwb kn..;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha... apa pun xboleh..apa pon xboleh..apa pon xboleh! ngee~ sabo je laa klu ada pakwe camgini..

m!3yr4h_LolLy said...

lau camnie, single lebih baek la.
comey katun to.

Cik Mira said...

huhuhu dlum ex bf gile kongkong. ape ponn tak boleh ~ zaman budak2 hingusan dulu la kan hehe

THE LEKAT LEKIT STORY said...

pernah juga lalui situasi mcm ni dgn ex.. Rimas tau!

Syafiq Rosli said...

hihi..tuh tndanya mereka sayang..tapi susah jgk mcm tuh..mereka tidak dapat menerima keadaan sekeliling..

Scya Lollita said...

HAHAHA . adoii .
untg la dpt boyfie yg oka :P

~hAKim ZaiLAn~ said...

hahhaa..ape pon xbley...apa pon xbley..cam lawak kump jambu..hahaha

::fadxieza:: said...

hahaha..
apa pun tak boleh!!

like it~

HAJAR hasan said...

miahahahaha~ sengal! but nice. single lg best la nampaknye. :)

alexa yussida said...

hahaha..apa pun x boleh..

cik anum said...

hahahahaa. sangat menarik !
comelnyee~
apapon tak boleh! hahahahaa

caliph shuriken said...

singgah layan kartun kiut sini lagi ^^

latest en3: unknown

Hazwan said...

apa pun tak boleh...comel kartun2 ni hehe

bantalbucuk said...

haha..lawak betul..ingat kan dia nak cakap pe..rupanya mengamuk gak last2.. :p

shida'R said...

huhu mmg berangin dapat yang macam ni^^

Misz-sakura said...

Haha, comey gila3 la lukis.. Haa, itu tak boleh ini tak boleh, memang susah couple2 nih, ceeewah hehe..

ak1 said...

hahahaha..xbaik tau slah kan si bf tu je..die xkong2 pun..cme ckp xbleh je..hahahah..=')

Amoi said...

apa yang boleh sebenarnya?

haha

Along Tapa said...

hahahaa....kolo ada endut cenggitu, memang hantuk kepala ke dinding le....

tak jadik laki pun dah main kontrol2...


Gorengbaek - Falsafah Along pasal kawen

Hangit Habis dah - Along...ko tak takut ke??

Kerat Senget - My Own Path

Encik Psychopath said...

mana bole pelik2. cian bf taw.

nis humairah said...

haha.comel je, admire ur entry, keep it up ~ :)

adan said...

ahahaha.. silap ari bulan ada jugak gadis g bangunan tinggi kang.. ahaha

terkongkong

cikida said...

kui3,,,cian die...alahai...ape pon tak bolehh,,ngee..bang,,cancel cendol..pinkk ,jmbuuu !=p

schaze zainn said...

my bf pun lebih kurang je mcm ni =,="
nasib baik dia bg berbeloging.hikhik

APi said...

apa pun tak boleh..
hadoii

Scya Lollita said...

alaa cyan abes ilang komen2 dlu2 .

ak1 said...

knp komen banyak2 hilang??

azi nur said...

hahaha...ape pon tak boleh..ape pon tak boleh.....

Alia Syaza :) said...

apa pun tak boleh ! 3x (gaya jambu maharaja lawak!)

hehe, tau xpe.. nyusahkan ada pakwe cmgini.. bukannya nak nyokong !

single lagi bagos :D

Ain Zulaikha said...

terima kasih emm komen semua dah hilang lah pulak

Eyra said...

alolorh . cian dye . hehe, kite pun lebi kurg camni gak . pape pun tak boleh .tu salah . ni salah . huhu .ape ley wat ....

farhah dzarif said...

Hihi comel nyaa pompuan tu :D

kembatolo™ said...

lain kali cari yang macam ai. wink wink!~ hahaha

cik fara said...

ahahahah . cmel nooo katu nihh . heheheh

adrinaqamarina said...

macam orang kata lah "tu baru pakwe. huuu kalau dah kawen nanti, ce mana laah"

miszlullaby said...

kekeke...memang macam tu pun!setuju sangat ^^

Solihin Zubir said...

apa pon tak boleh.. hahaha... tagline tokey (jambu)..

jenuh la semua nk kongkong.. kan..

dak eina said...

alahai ain.. selamat sis xde pakwe mcm tu :P

ஐalwaniღzulhilmanஐ said...

first time datang sini.
serius,comell sangat entry :)

padle said...

hehe..ape pon xboleh!

boleh tuju lagu x?hee

cik heroin said...

hahaha, xpyh kapell la sng.

Hanim Mahali said...

memang tension dapat pakwe camtu... dia bukan suami kita pun nak halang segala aktiviti kita... Sabarjela...

4umyfans said...

sian awek dia kalau dibuat macam ni.
hahhaiii....

miss.Addin said...

itu mengongkong nama nya . haha.

FARAH IZWANI RAMLI said...

hhhaa.

gelak bedekah dekah.

hape pon tak bolh *jambu*