Dec 4, 2010

GA Encik Hanif with love from Paris, France

Hai semua, hari ni tak dapat nak blogwalking secara besar-besaran.  Ain so tired.  Tak larat nak buat apa-apa.  Ini pun update kejap je.  Nanti insyaAllah.  Esok saya blogwalking dan update siapa yang join kontest saya. Hari ni saya cuba jugak update.  Saya Join GA dari Hanif




Kenapa saya perlu menang ya Hanif.

Sebab saya pun teringin nak pergi Paris.  Tapi tak dapat pergi.  Lepastu kan, saya nak beli barang kat sana tapi tak pernah-pernah nak dapat beli.  Haha.  Mahunya nak dapat?  pergi sana beribu-ribu lemon kottt.
Ada lagi.  Saya patut menang saya saya adalah salah satu follower Hanif yang paling friendly dekat blog Hanif.  Lagi-lagi saya merupakan senior di sekolah Hanif.  Apetah lagi Hanif ni memang kaki pembuli dekat sekolah dulu.  Dia suka panggil saya papan.  T___T entah apa salah saya ,saya pun tidak mengetahuinya pun.
Lagi sebab musabab sebab saya rasa saya lah orang pertama yang menyertai GA Hanif ini.  So Hanif, sila beri Kak Ain menang.  Jika tidak, Kak Ain akan seranggggg BLOG Hanif dengan muka kemerah-merahan menahan marah.  Lagi, ingat senang ke nak main GAME ni?  Susah tahu tak?  Memerlukan tahap kesabaran yang tinggi.  Tarik nafas hembus tarik hembus.


Bawah ni pulak keputusan saya.  


 klik untuk besar.  nombor dia nombor ekor. hehe


Tak dak nak cheating2.  Saya tak reti cheating pakai photoshop.  Kalau setakat main Restaurant City, guna software cheat tu pandai lah. Hahaha.  Power tak power?  Jangan pandang lama-lama malu, dah pergi join!!  Saya berehat untuk satu hari ni.  hurayyyy. <-- [ taip tidak bermaya ]  haha.

2 komens:

hans said...

boleh menang nih
insyaallah
gudluck

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

Ain Zulaikha said...

hahaa, thanks hans. entah menang entah tidak.. tak tahu la.. tak pe.. cuba je .. hehe