Dec 5, 2010

Update: Contest Cerpen Sesedap Rasa

Pagi semua.  Contest saya berjalan seperti biasa.  Dan bilangan penyertaan semakin hari semakin menggalakkan, terima kasih kepada yang join.  Awak semua memang best dan pandai mengarang.  Rasanya awak lebih hebat dari saya.  hehe.  Semuanya mencuba dengan baik sekali.

Siapa yang tak join lagi.  Dipersilakan untuk join.  Klik banner dekat bawah ni.  Huhu.  Tarikh tutup 25hb Dis 2010.  Tarikh pengumuman pemenang tidak diketahui lagi.  Sebab kena baca lagi cerpen dia orang untuk triple check. 

Seperti yang saya janjikan saya akan promot link mereka.  Siapa yang berminat nak baca cerpen sesedap rasa dia orang ni memang hebat plus kelakar tak terhingga.  Sampai tergigit-gigit dinding ni dah retak.  Boleh la klik semua link dekat bawah ni okey :)



Jom Baca Cerpen Mereka! :
BLOGALYAH / BELOGM.I.S.I / BUDAKNAKALSAHAJA / OHPELANGI / KELISAHIJAU / SAYAERA / AIENLIFE'S / ANNAMONSTER / AISKRIMVANILA / MIZZRAYY / 4G3TD3PAST / MYRYKYGOLUCKY / DR.CINTA / HELACT / FARAHEARTBEAT / KAWAIIOSHIEGO / IDEALCRAZEEZONE / MYRA / MYBOOLAT / CAHAYAHARAPAN / IZZTIFRHANA / LADYBETH / GADISSEMASA / AKUOTOMEN / ENNABANANA / ADIALUZE / MYA / HANS / QEENA / WAHIDAIDRIS / FARIQ / MISSLEMON / NIKADILA / BELOGHAHA / ALFANNU /


Tugas saya pada hari ni, adalah blogwalking sampai pengsan.  Tak nak lebam nanti dah tak cantik dah mata ni. Huhu.  Kalau pengsan maybe boleh bangun balik kot. 

Family semua pergi MAHA.  Saya tak pergi sebab penat sangat. penat gila. Penat nyaaaaaaaaa.

8 komens:

EmanTheHalia said...

eman rase cam nak join nanti. tunggu ye haahha

Puteri Iqa Izyan said...

wahhh...mcm best tgk arituh.tp tulah..
tadek idea lgsg nk cite ape.hehe :P

cik manis said...

ade cntest ye dear. klau smpat manis join tau :)

Encik MT said...

haha,Encik MT pong nak bw sampai pengsan gak arr..mari lakukan scara bergerombolan.haha

Unknown said...

npe la aku tak berbakat nak tulis cerpen ni..ehaha

Ain Zulaikha said...

eman : orite eman, i will waiting for you..

iqa : hehe.. tak pe.. asalkan iqa ada niat nak join..

cik manis : okey..

encik MT : hahhaa jangan salahkan sy kalau pengsan betul2 ok..

sekuk tawa : hhehhehe takpe..

hans said...

hohoho
sila2 baca cerpen saya
heheheh

P/S : Apakah Perasaan Anda Apabila Umur Anda Menjadi Bahan Tekaan? Gembira Atau Duka Atau Tiada Apa - Apa Perasaan?

penaberkala said...

uiks, sy blom join lagi nih
nk baca cerpen camne klu dh penat,huhu
sabor2, take a rest