Jun 18, 2010

Entry Main Nyorok-Nyorok

Siapa tak nak baca sampai habis entry ni jangan baca k, sebab entry ni 9tahun ke bawah hee hee...


Masa kecik-kecik dulu, selalu main nyorok2.  Nyorok2 bawah pokok, nyorok bawah dapur , nyorok dalam selimut.  Orang kata, kalau main nyorok-nyorok nanti hantu sembunyi kan kita.  Betul ke?  Takut nyaaa.  Dah lama sangat tak dapat main nyorok2.  Seronok giler main nyorok2 masa kecik, sebab masa kecik kalau nyorok belakang tiang pun orang tak nampak.  haha


Bila main nyorok2 bila orang dah dapat tangkap kita, mesti rasa nak menjerit nak ketawa pun ada.  Geli hati dan takut bila orang dapat tangkap kita, sebab takut kita pulak kena jadi cari2 orang yang nyorok tu.  Ish2..  


Kadang-kadang bila orang dah dapat cari kita masa menyorok, mula lah nak gaduh, dush dush bukan bukan.  Tapi gaduh, "  Bila masa kau dapat cari aku?  tak jadi tak jadi, jom main lagi sekali  "   yang jadi mangsa orang yang berkali-kali tu lah yang kena cari.


Bila penat sangat,  pergi dekat mak.  Haus sebab lepas main nyorok mesti terus main kejar-kejar.  Sebab tak fahamlah, bila dah dapat cari, mesti orang tu suruh sentuh kita , baru lah  kita boleh lepas dari menjadi ejen pencarian yang tidak berguna..  haiyoo..


11 komens:

azwan said...

chooiii la klau main nyorok2 cam 2...x ske ...x ske...hihihi

AiN Z said...

hehehe...
tak adil .. haha

-telordibasuh- said...

hahaha....berpeluh no 3 cari...

Aimi Dayana said...

dah lame xmain nyorok2.. =)

jum datang sini. ^-^

azam said...

kene kire sampai sepuluh baru boleh cari...

Haziq Zainal said...

mana pergi chatbox ain? :(

AiN Z said...

aimi : jom lah main nyorok2.. haha

azam: hehehe.. yg mainnye no 1 2 3 je. haha

haziq : chatbox kat belah kanan kotak tegur, ada tak?

sepi said...

hehehe..yg g kat mak tu btul..ibu haus..pastu minum air sirap..hahaha...

AiN Z said...

minum air sirap? hehehe

sepi said...

yela air sirap nmpk nolstagik skit..hehehe...bila minum nnt ada misai wane merah..hahah..

AiN Z said...

yeke? ade misai warna merah?
wah.... lebih baik mintak susu.. HL..