Jul 7, 2010

Cuci & Bersihkan Mata Anda

Hai , dan salam sejahtera, Uwaaaaa :( nak menangis ni,  Kunci laptop hilang , apa patut buat? Pecah kan besi?  Atau gigit je dengan gigi taring saya ni?  Macam mana nak bawak balik rumah ni kalau terkunci macam ni?  Macam mana boleh tercicir ni?  Macam mana nak balik rumah minggu ni?  Macam mana nak online dengan selesa kalau macam ni?  Okey break jap.

Sekarang waktu untuk menghilangkan tension atau pun tensi.  So mari lah kita bersama-sama menyuci dan membersihkan mata kita bersama-sama.

Tengok gambar kat bawah ni ada titik 3, so pandang lah lama2, nanti korang nampak image.  So takutlah nak buat dosa masa tension nanti.  Huhuhu.   T___T


Sumber : Facebuku Kawan Saya

7 komens:

~ a for ana ~ said...

ape ek??? xley nmpk la...mebi sbb x fokus kot!

jojoe said...

always.....

Uruchimaru @ kf said...

ade buat di fb..

akan ade bygan name Allah..!

ilahi ya rabbi subhanallah!

anazeyy said...

a'ah la... xnmpak pape pon... xpe kene pokus skali lg... yakin boleh.. malaysia boleh... german kalah...

eh.. ape aku mrepek nie...

AiN Z said...

uruchimaru : betul tu ada bayangan nama Allah..

anazeyy : ada bayangan nama Allah.. zeyy kena tengok selama 10 saat kemudian pandang ke tempat lain, akan nampak bayangan Nama Allah..

ubi said...

bguslh entri nie..
heehe..
tp nmpk pun..ermm..msti xcukup fokus

AiN Z said...

kena tengok 10 saat.. nanti nampak bayangan gambar tu balik.. ehhe