Jul 11, 2010

Award 10


Walaupun saya sudah mendapat award ini, tapi saya nak juga ambil award ni lagi sekali.  Sebab award ni untuk orang yang terpilih sahaja.  Di berikan oleh http://newyearinme.blogspot.com kepada saya , sangat-sangat terima kasih.  And thanks for follow juga :)

Usaha saya untuk menyiap kan blog ini adalah 

1. MengIGNORE segala karenah kucing-kucing saya yang meminta makanan semasa saya cuba untuk memahami code html. 

2. Kurang makan

3. Mencari tutorial yang ringkas dan mudah difahami , saya suka rujuk tutorial 
http://almansuqie-tips.blogspot.com/ hampir 90% saya ikut tutorial di sini dan blog lagi satu http://kozumiro.blogspot.com/

4. Banyak bersabar dalam mengalami hal-hal yang tak jadi, sampai migrain.  Benda ni pun boleh buat migrain.

5. Tu lah, saya ingat tak nak buat warna pink, tapi tak tahu lah kenapa saya asyik tengok warna pink tu cantik sangat.  Selalu gile nak letak warna coklat ke ungu ke, mesti tertekan warna pink.  Hehehe.

6. Tengok blog orang, tengok blog orang sebab kalau boleh tak nak lah sama dengan orang lain.  Kalau tersama sorry ye :)

7. Saya seorang yang tak banyak cakap, memang pemalas hehehe, suka menulis, menari dan seorang manusia.
8. Saya nak TAG kawan-kawan yang berada di KTT.  Tapi diorang tak leh nak right click nanti kat page saya ni, So Awak sebagai penghargaan semua jangan lupa tengok blog diorang tau :)  Saya promote link kawan saya.

kepada Pwincess Ark-ma, follow kak ain tapi URL tak de T___T

2 komens:

dak eina said...

huhu eina pon xbuat lg entry award yg ain bg tuuu..

nie ain kena tag!!!

sila terjah k ;)
hitam itu menawan ;)

Ain Zulaikha said...

@dak eina (◕‿◕)

wah.. hitam itu menawan ye.. heheh