Jul 25, 2010

Sengal+Comel Hahaha

Ya Allah, diorang ni nak kata sengal memang sengal gila [ wah , da pandai cakap sengal ] , nak kata comel, memang sangat lah comel.

Bak kata ore Kelate ni,

Budok Sumbok tapi Hebat







Boleh habis lingkup Official video yang lain bila tengok semua ni. Ni lah budak yang bosan masa dekat rumah sewa atau Kolej.  Hahaha, sempoi gila.

Jap-jap, kalau perempuan masa tengok malam-malam sorang-sorang boleh seram sejuk.  Heengikngeehaa.

Memang comel lah diorang ni.  Sampai sekarang asyik nak tergelak je. Ha ha ha

7 komens:

manusia berupa ultraman said...

cool duh~~

Hariz said...

Hahahahahahha
Gilalah..
Tersenyum sorang2

New Entry Prof-Hariz
Gangguan Seksual Lelaki

jojoe said...

lah ain bru nak layan ke?
jo dah tau lama dah, dorang ni memang kelakar gle lah....
org philipin ni memang kelaker lah org nye....
lagi kak iris tu....
hahaha
nak ckp mkn pun kelakar..... hehe
x dgr lagi dia ckp assalm...
HAHAHAAHH
jo nak glk tapi jo tahan je.... x nak bagi dia terasa

ak1uNo said...

masyAllah....memang scary..hahahaha...

Anne Boleyn said...

hha banyak kali dah tengok ni. mmg tergelak je setiap kal tengok.:)


p/s: ada 'kabel besar' tak? jom tengok enty 'kabel besar' kat blog HLN.:)

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha... dah pernah download video ni. hebat gak diorang buat miming. hahaha..

Nur -al- Ain said...

mmg kelaka la bdk2 ni.. hhehee