Dec 18, 2010

Blog saya dapat masuk peringkat kedua BPM

Semalam, saya ondeway nak tidur dalam pukul 10 awal kan?  Blogwalking macam biasa ucap good night dekat semua yang blogwalking dekat blog saya.  Tiba-tiba scroll chatbox bawah-bawah sikit FARIQSCORPIO  tiba-tiba dia kata " tahniah ke pusingan kedua nanti kawan tolong promot cik ain ya ".  Saya dah blur, kerut-kerut dahi, garu-garu kepala.  Padahal tak gatal pun. Apahal pulak Fariq tetiba je cakap camni.   Tiba-tiba teringat BPM laju-laju buka Blog BPM secara gopoh dengan penuh harapan muka nak tahu.  Buka Blog Pilihan Malaysia tup tup dah keluar Senarai Undian Peringkat kedua.

Ini list semua nama yang tersenarai, saya yang bertanda kotak putus-putus pink ada burung terbang. Alhamdulillah.

apesal gambar burung tu macam gambar kontraktor terjun dari bangunan tingkat atas? T_T


Syukur Alhamdulillah sebab tersenarai.  Saya tak yakin dapat masuk peringkat kedua sebab saya dapat promote waktu peringkat pertama 2 hari je  T_T , lepas tu dah tak tahu nak promote dekat siapa, terasa diri ini semakin menjauhi.  Undian semakin mengurangi.  huwaaa huwaaaa.  Tak sangka dapat masuk peringkat kedua.  Terima kasih siapa yang undi saya May Allah Bless You.  Dan sebetulnya kali ini kalau Abang Azman buat cara undi gerenti saya tak tahu nak promote kat sape lagi.  

Saya harap kalau awak semua rasa blog saya ni layak, undilah saya.  Undian tak pasti buka bila, mungkin minggu depan.  Waaaa semua yang masuk menakutkan saya, sebab blog dia orang semua best-best wa cakap lu, Tak pe, bersaing secara sihat.  Dan blogger yang friendly dengan saya LE JOURNAL D'UN MEC wah nama tak ingat dunia budak ni, HAZIQ ZAINAL , GREEN SYNDICATE, dan CIK FXYSCHE NAS pun turut sama tercalon peringkat kedua. Dan semua yang ada nama dalam senarai Semoga Berjaya.  Skema pulak penulisan hari ni, hik hik hik.


update : 

48 komens:

Hakim Zailan said...

waaa..terbaik la cik ain..teruskan usaha!caiyok2!

Teratak pena said...

tahniah... semoga berjaya

Cik Puan iLa said...

congrats...nnti cik ila undi ye. ;)

Miss b said...

takpe

nnt sy vote awk
gudluck!

Unknown said...

wah!
tahniah ain..
memang blog anda
pilihan malaysia lah!
hehhe

tahniak sekali lagi!!

jika perlukan pengundi,
jangan lupa ajak saya undi anda!
hehhe

Puteri Iqa Izyan said...

wehuuu..
tahniah ain!! :))

Hariz said...

Tahniah ainnnnnnn!

UNICHI YJ said...

cngrt ain~~~

Izzan Salwana said...

Good Luck ;)

Mar said...

congrats,..........hope dpt masuk peringkat sterusnya,.sy tolog undi,he3

iniialahaku said...

wah..thniah2..in Ain Zulaikha we trust..reformasi~ops....hehe..plihnrya blog je

soffea said...

tahniah ain :) best of luck ye ;)

izuddinrahim said...

oit.. terus naek 1000 tuu..
t wat review blog gua.. haha

Unknown said...

ain,
congratz~!

Admiral Hafiz said...

terbaek la!
blog ni mmg ade potensi
seyes x tpu...



Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

shazleenhairuddins said...

tahniah ain.
tahniah ^^

belog best memangla layak ;)

Fariq Jalil said...

yay.. saya btau camtu pon awak dh pelik ke?? heheh

Halaman Link Exchange Di Naik Taraf

Ain Zulaikha said...

@hakim @bayukenangan @cik ila @myaby @zethci @puteri @hariz @yanie @izzan @mar @iniialahaku @soffea @kembatolo @tqa

terima kasih banyak2.. :)

HZQH said...

wahh kak ain, untung nya kita vote,hahahhaa ehh haziq zainal pun dapat?my fren kat uitm tuu.

Unknown said...

congrates ain! =D

Cikbelog said...

wah congrat ain..tebaiikkk :) cikbelog tolong promote blog ain ek..hehehe

azi nur said...

gud luck..pasti daku vote... :)

Unknown said...

mantap la beb.. good luck! :D

chuu said...

wiwiiittt., tahniah2 :)

cimi said...

congratz ain !
:)

Si GadisSemasa said...

tahniah tahniahhh !! :D

dak eina said...

tahniah dik ain~~ :))

Sofiayantie said...

congrats ya!! :)

MIMIE AIZA said...

ain tahniah yeaa... :)

Amir Syahir said...

fuyooh.

ENCIK TIKUS said...

mudahan bole sampai ke top 10 yea =)

Ujang9897 said...

wow..tahniah

dabuldahi said...

tahnniah!!

sama2

Aishot said...

yahooo blog kak ain masuk..best best

kay yea said...

hehe..tahniah & gd luck oke~ ;)

farra ya said...

tahniah2x.. xsia2x ngundi ain.. hehe

Raji and Yeen said...

woahhh bgus2 :D
dh agak dh pun
lepas ni ksik yg top 5 plak..
bler boleh start undi ni? ;D

dilla adilla said...

gud luck.....

jum join contest....

http://dillaadillastory.blogspot.com/2010/12/1st-contest-by-dillamoh-lerr-join.html

syahassan said...

ain.. conrats ye.. xsia2 cik gebu undi ain..hoho..nanti undian da buke tuk prgkt kedua..jgn lupe kasi taw cik gebu.. nnti cik gebu undi ain ea.. lalala

[CiK cAmEn] said...

tahniah ain!! i'm hepi for you..=). u deserve it!

afiqah said...

I told you, hahah. masuk BPM Kumpl 2.
Congrates.

afiqah said...

I told you, hahah. masuk BPM Kumpl 2.
Congrates.

nur'aifaa said...

waaa..
congrat okee..
gud luck :)
hee

Rina Rossoneri said...

wooooooooo tahniah!!!!!!!!!!! conratz2...blog ain je kita kenal hohohohooo

Solihin Zubir said...

gmbr burung mmg xbley blah.. hehehe..
nway, tahniah ain! jumpa kt final! ;-p

Anonymous said...

tahniah dear sbb tercalon :)

Ain Shaufe said...

wah! congrats dear :)

Ain Zulaikha said...

@hzqh @honeydaa @cikbelog @azi nur @heidisyafiq @chuu @cikcimi @sigadissemasa @dakeina @sophiarani @mimieaiza @hiro @enciktikus @ujang @dabuldahi @gallus @kA @farra @raji @dilla @syahassan @cik camen @afiqah @nur'aifaa @rossoneri @solihin @rara @missy

terima kasih wish gudluck, dan siapa yg undi saya terima kasih byk2 :) May Allah Bless You, amin..