Dec 17, 2010

Pengalaman YM yang sangat dahsyat !

Kalau ada tanda seru tu memang dahsyatttt mulut nganga besar mata ikut besar, haha. Yahoo Messenger, siapa yang tak kenal dengan Yahoo Messenger a.k.a YM ni, lebih baik lah pergi tidur dekat hutan simpan.  Jangan lupa kirimkan salam saya dengan beruang-beruang, orang hutan, ulaw-ulaw sawew, harimauuu petang segala-gala haiwan yang ada dekat sana ya oh membuat muka kesian.  




Saya kenal YM ni masa umur saya belasan tahun, masa ni saya tengah baru nak up.   Maklumlah orang tak selalu keluar rumah.  Ala-ala gadis melayu terkuno. Kenal pun masa belajar komputer dekat sekolah, dulu rumah saya tak de komputer sampailah umur saya 16 tahun barulah komputer wujud depan mata sehinggakan mengalir air mata tengok wahhh aku ada komputer dekat rumah lah. T_T 




Eh, saya tak main menda alah YM ni masa kecik. Dulu kecik-kecik layan MiRC entah hape ke benda nama dia.  Seriusly MiRC dulu semua orang yang join manyak buat dosa ooo.  Dah tak layan langsung dah MiRC.  Dah besar sikit rajin gila buka YM, lagi-lagi bila masuk chatroom.  Masuk Kuala Lumpur, Selangor, bla bla bla.  Paling best masuk luar negara, wahahahahah.  I enjoy my self okey.  Borak-borak dengan dia orang, cakap bahasa inggelish tunggang langgang , kalau tak faham suka guna ayat ni " ekskius me " am I correct? ke aku main cakap je ni? Saya selalu borak YM dengan lelaki muka macam Afgan penyanyi Indonesia tu , handsome banget!  Macam muka Afgan.  Ah excited!  Tapi sekarang tak lagi T_T menghilang diri.


tiba tiba tadi saya cari image afghan ni kat google, ada  huraian gambar afghan suka di peluk?? OMK!!


Time tu memang gila YM lah.  Sampai satu saat tetine,  eh apa itu tetine? tetiba masa saya join chatroom nak tambah lagi kawan, ada orang PM saya, mula-mula dia baik sungguh.  Tiba-tiba dia kata dia nak On Webcam dia.  Masa tu saya batak gila dengan Web Cam " wahhh awak ada web cam??, boleh jugak "  al maklumlah time tu baru kenal komputer je, hahaha  aku dah gelak dah ni.  Lepas ni aku nak marah ni.  Jaga-jaga!  Lu ingat, Web Cam tu buat kasi goleng itu pisang goleng ah?  Lu juai pisang goleng satu linggit pun wa tamou juga.  Kasi feli juga wa tara mou juga wa baling sana macam main loket-loket itu telibang sana dan telcucuk.  Hey, kita 1 Malaysia kena ada cakap sleng wo ai ni wo ai ni dalam blog juga maa.  


Dah la orang melayu! tak tahu malu! Tahu lah tak laku! Jangan lah tunjuk dekat aku!  Malu!  aik, dah macam pantun pulak.  Arghhhh!!  Lepas tu dah  fobia nak join room.  YM pun jarang buka.  Arghhhhhh!!!


Cik Epal and Miss Lolly komen saya lah baru-baru ni  ^.^ weeeeee....

48 komens:

Ujang9897 said...

YM tue apa...hahaha..rase nk lempang tak...YM kalo masuk chat room byk gila sex woo

Si GadisSemasa said...

errr , tak paham perenggan yang ur new friend PM u tu . *slow sikit bab bab pemahaman ni . T__T

afiqah said...

hahaha. Tunjuk ape lah tu kan. hahaha. hey Ain Zulaikha, sy kenal awk dr followers beratus je, sekarang da ribu. Tahniah :) I miss u. hahah.
SEWEL kan saya!

Unknown said...

hahah dlu pn mmg hantu join room nih tp skang YM pn da jrg bukak semangat sudah ilang barangkali keh3 :D

Anonymous said...

kamil knl ym awl lg..hahaha
tp jrg la msok chatroom tu..mcm x bes je

Manusia Biasa said...

pernah juga dulu...dia suh accept web cam dia. aku pon accept jela. sebab aku xde web cam..selamat. tau apa yang kuar?! Gambar ehem dia la...bongok gile...laki gila seks memang banyak dalam dunia ni. tadi pon, baru jumpa sekor gile seks..huhu

kay yea said...

bapak la..ain pn pn dah kene tpu ngn mnusia cyber neh..huuu~~

GR said...

dahsyat kan YM.
dah tak join chat room macam dulu2. hee

asmiza said...

whoaa. haishh. menakutkan btol la kan. naseb sy x pena kene camni. hee

HZQH said...

hehe teringat lagi dulu zaman ym ni

'eh ada ym tak, add ah add ahh'

hahah skang skype plak kakk!! same je bende yang main webcam ni ;D

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.berkurun dah tak bukak ym.
bosan je. agagaga..

btw, psl be tuh try la anta tiket kat nuff eyh :))

nazirulhazwan~ said...

den komen xde pon bgtau.hehe:P

azi nur said...

ayoyo...sangat bahaye ow...pengakuan berani ni dulu pnh chating ngn laki org...hahaha xtau pun die laki org..pas2 xmau dah men bende alah 2...huhuhu

Fariq Jalil said...

laen macam je main jual2 pisang goleng,, heheh,,
dah tak payah bukak ym,, just bukak emel je,, kan de chat kat situ,, lg senang,, takyah nak run ym..

Raji and Yeen said...

hohoho aku xsuka join chatroom nih
tapi time mIRC dlu boleh lah layan sebab lepak satu tmpt jer pun..
ramai org2 yg gle seks kan? =.=

err org tu tnjuk apa? huahua

UNICHI YJ said...

yanie lama da xon ym,mcm xske la ym ni slps tjdnye kjadian menakutkan tu..uwaaaaaaaaaa

Unknown said...

menakutkan la..
gila la tu..kot!!

dabuldahi said...

pisang goleng?? hahahahahhaahahahaah...

ENCIK TIKUS said...

haha, kenal ym masa darjah 6...


stock ngorat ngorat awek...


ang percaya tak nie ? kah kah

AIMAN said...

hahahhaaa.. lawak2.. webcam pun jadi hal skrg.. nice entri :)

Rina Rossoneri said...

hahahahahhaa gatal lagi tangan tuh bukak webcam org tuh...haiyoooo.. sifat ingin tau terlampau tinggi ketika muda remajalah nih...haha, kita skrg pun dah xlayan...cukuplah zaman budak2 dulu

MIMIE AIZA said...

ahaha... itu sungguh bahaya yea :)

iniialahaku said...

YM??kecik2 xpndai pon YM tpi MIRC 2 prkara besa...pnipuan pling bsar skali MIRCla

Hakim Zailan said...

sekarang da jarang da bukak ym..
sebab da xramai membe on9..
sume pakat chat kat fb je..haha

~marlia maya~ said...

ermmm klu j0in r0om rasenyer lebih banyak penipuan+jmpe org gila seks knpemnyer~perkara neh pernah terjadi k sy gk~ouh serik2 :)

izuddinrahim said...

dulu gua pn obses ngan ym. tapi skang tidak lagi. layan blog jek. haha

EIGHT IS SAMANIAH said...

dah jarang masuk room..kalau masuk mesti jantan2 kesepian yang mesej je..geli aiii..susah bangat lor nak cari kawan yang betul2 kat ym ni..last2 sekli chat ngan kwan2 sekolah je..tu pom kalo dorang on la..=(

Unknown said...

hehe
jadikan iktibar yer..

hurm.. eh ain? mcm ain saya lah..
huhu

Amir Syahir said...

gua berym ngn lu xgtw..sgt tak 1YM.

Merli said...

hh... baru tau nih kalau afgan suka di peluk :p

ahmad endo said...

tak bleh percaya tu...

kaki KARUT said...

apa itu pisang goreng...
tak paham...
hahahahaha

Afendi Othman said...

wah..giler sampai nak tunjuk benda tu..tak senonoh sngguh..huhu...rindu zaman mirc..hehe..jadi founder...co founder..sop op smua tu

Un Phat Lee said...

gua dlu main mirc jugak.masuk kampungchat.ehe

#iwrite said...

ain, tahniah dah berjaya masuk senarai undian ke-2 BPM

Solihin Zubir said...

sy malu la nk chat guna web cam.. hehe..

Miss AZ said...

i tak pernah aktif ym pun.. tak pernah join chatroom.. ym i hanya untuk org yg dikenali saja.. selamat :D

Cikbelog said...

haha gila seks punya olang aaa

kai azmier said...

ym besh kew? kai dulu layan gila ym tapi sejak buzy ne ym da macam mati je dekat laptop ne.. haha

Zulfahmi Abidin said...

YM tuh ape.sy tak tawu.hehe
jgn la main2 dgn webcam.bahaye

syahassan said...

terigt mse cik gebu gila YM..
siyes..kat situ la cik gebu jtuh cinta buat kali pertma nye..wah2.. bdk 2 stu skool ngan cik gebu..skunk neh pon still tggu dye..ehem3,,eh2..cam luah prasaan lak..haha.. ohh ym.. kau lah yg pertemukan cintaku..arigatooo maa.. ngeh4

Unknown said...

peehhhh siot laaaa! hati2 di jln raye..eh! tenet..huhu :)

Mr. Asada said...

elok sangat lah dia tunjuk pisang. tanya terus, xde buah lain ke?

heyyyy.. menyalahgunakan teknologi betul lah.

Mr. Asada said...

dlu ketagih jugak dengan MiRC.. selalu guna nama adam pastu letak no kat belakang. heeee ;)

ada sorang je yang kenal sampai sekarang masih keep in touch!

Unknown said...

urm dah lame tak bukak ym,
teringin pulak nak bukak lepas bace entry ni ^__^
tak tau la plak boleh join chatroom kat ym.
hua hua hua kuno nye aku =.=

ain, lain kali hati hati ye. jangan mudah percaya kat kawan alam maya ni,
lagi2 yang kenal dari chatting.
eeei bahaye *_*

(my first komen here) :)

Unknown said...

lama betul xbukak YM

lynna heejuzz said...

kesiannya... mcm2 perangai org dlm dunia ni.. scary nak bg address ym pp org yg tak dikenali.. pernah jugak terkena.. masa tu aktif tagged... org2 dlm tu pun dasat2 gak.. n then, terus xaktif dah.. sabar jer la.. :)

Hariz said...

Ainnnnnnnnn nak email ym boleh?